Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt if you believe in yourself anything is possible quote



Držím diétu 5:2
(moje výsledky nájdeš dolu v menu)

Nízkokalorická zeleninová pizza

15. dubna 2018 v 12:10 | She.
Rúru predhrejte na 200 stupňov. Na jednu celozrnnú tortillu dajte jednu polievkovú lyžicu paradajkového pretlaku alebo kečupu a 60 gramov mozzarely, nakrájanej na kocky. Ďalej pridajte približne 170 gramov nakrájanej zeleniny, ktorú môžete ale nemusíte nachvíľu povariť v pare. Odporúča sa paprika, cuketa, červená cibuľa, baklažán alebo špenát. (Ja som použila čerstvú papriku a cherry rajčiny). Nakoniec pizzu posypte bazalkou a oreganom (stačí štipka) a zapečte približne 5 až 10 minút, kým sa roztopí syr. Dobrú chuť!

Pizza obsahuje približne 358 kcal.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 B. B. | Web | 15. dubna 2018 v 16:47 | Reagovat

Tak tohle půjdu zkusit jen co budu mít nějaké volno a čas!

2 Jajinka Jajinka | Web | 16. dubna 2018 v 11:07 | Reagovat

To vypadá dobře :) Jen bych měla strach, že se mi tortilla neupeče - že nasákne protlak nebo kečup a bude se trhat.

3 J. J. | Web | 16. dubna 2018 v 21:09 | Reagovat

Super, někdy zkusím, až budu mít chuť zhřešit :)

4 Lyre Lyre | Web | 16. dubna 2018 v 23:17 | Reagovat

Super, díky za recept, těším se až ji vyzkouším :)

5 Sugar Sugar | Web | 17. dubna 2018 v 9:10 | Reagovat

Á, já si říkala, proč to má tak málo kalorií, a je to tím, že korpus je vlastně jen tortilla... no asi zůstanu u pizzy Ristorante v nepostní dny. :-D Sice má skoro 800 kalorií, ale když i tak hubnu, tak to neřeším. :-D

6 V3ronika♥ V3ronika♥ | Web | 17. dubna 2018 v 10:45 | Reagovat

Já mám hrozně ráda pizzu a zeleninu, tak to možná někdy zkusím.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama