Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt if you believe in yourself anything is possible quote



Držím diétu 5:2
(moje výsledky nájdeš dolu v menu)

29/03/2018 Výsledky po treťom pôstnom dni a túžba po tom, aby diéta fungovala...

29. března 2018 v 14:20 | She. |  Zápisník
V minulom článku som napísala, že sa budem vážiť už iba raz do týždňa, no rozhodla som sa o malú zmenu. Nebudem sa vážiť každý deň, ani raz do týždňa, ale 2 krát do týždňa. Vždy po pôstnom dni, aby som videla, či diéta 5:2 naozaj funguje. Zatiaľ jej stále akosi nedôverujem, aj keď by som chcela. Veď konečne som našla niečo, čo mi vyhovuje, a čomu by som dokázala byť verná dlhodobo, no ešte stále mi chýbajú výsledky. Mám pocit, že to, čo cez pôstne dni schudnem, naberiem cez nepôstne dni naspäť a dookola. Plusom teda je, že vôbec nepriberám, ale na druhej strane vlastne ani nechudnem. Ale ešte je priskoro hádzať flintu do žita. Možno si len moje telo musí zvyknúť, ktovie.
V utorok som mala tretí pôstny deň, ktorý som zvládla naozaj dobre. Na druhý deň som bola veľmi milo prekvapená, pretože váha ukázala až o 0,9 kg menej. Poviete si, že je to super. Áno bolo by to super, keby to číslo behom ďalších dní opäť nestúplo. Kľúčovým však bude zajtrajší pôst. Som zvedavá, či po ňom budem vážiť zasa rovnako, alebo ma diéta prekvapí a ja opäť schudnem. Uvidí sa...
Rozhodla som sa, že výsledky môjho chudnutia budem zaznamenávať na nejaké viditeľné miesto na blogu. Chcem to mať stále na očiach, aby som videla, či mi diéta 5:2 pomáha alebo si ňou len udržujem váhu. Tak veľmi si želám, aby fungovala aj na mojom tele, pretože momentálne vôbec neviem, ako inak by som chudla. Zatiaľ mi nič iné nevyhovuje, a to som toho vyskúšala už naozaj dosť.
Dnešok si užívam bez pôstu, bez obmedzovania:) No musím sa priznať, že po normálnom obede sa cítim sýta, ba až preplnená, a to si nakladám úplne normálnu porciu, takú ako vždy. Už teraz viem, že pôstne dni mi pomáhajú uvedomiť si, ktoré jedlo má koľko kcal a že človeku k pocitu sýtosti naozaj netreba veľa. Vďaka pôstnym dňom si uvedomujem, že niekedy som to s jedlom zbytočne preháňala. Jedla som z nudy, kvôli depke, atď. Vďaka pôstnym dňom si v nepôstne dni oveľa viac vážim to, čo zjem, a to je ďalšia z výhod celej diéty. Niekedy si premyslím, čo vlastne vložím do úst, keďže už približne viem, koľko kcal to obsahuje.
Malý sa zobudil, a už sa nechce hrať v postieľke, tak musím končiť:) Prajem Vám pokojné sviatky!

She.
kfashion, fashion, and girl image
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sugar Sugar | Web | 29. března 2018 v 16:20 | Reagovat

I kdyby to na tebe mělo působit pomaleji, tak jak sama píšeš, má to i svá dalši pozitiva, víc si uvědomíš, kdy má tělo hlad a kdy je to emoční, mně se taky trochu zmenšil žaludek a na některá jídla v nepostní dny hledím trochu jinak, než dřív, třeba včera jsem si při rozhodování, jestli si dám odpoledne proteinovou tyčku a malého indiánka nebo velký větrník, říkala, jestli chci, aby se mi radši uložila váha do svalů nebo do tuků.. nikdy mě nenapadlo takhle myslet a najednou taková myšlenka přišla úplně sama.
Mně se to sice kecá, protože mi váha leze dolů, ale i kdyby nelezla, tak bych pokračovala. Nejde to tak rychle, jako třeba při 1100 kCal denně, ale už jsem moc stará na to se omezovat každý den! Taky mi to naprosto vyhovuje, mám taky rodinu a nechce se mi někomu zpovídat, před nastávajícím mužem vytahovat váhu na každé jídlo apod., nehledě na to, že by mi to samotné připadalo na hlavu padlé. Takhle mi to nepřijde na hlavu padlé, ale naopak se s tímhle stylem stravování dokážu ztotožnit. ☺
Doporučila bych ti si na YouTube poslechnout autora této diety Dr. MOSLEY, nebo nějaké "success story," aby ti to dodalo sílu. Je to běh na dlouhou trať, byla by škoda se nechat odradit pomalým startem. 😘💖

2 Sugar Sugar | Web | 29. března 2018 v 16:26 | Reagovat

Ještě mě napadlo, máš nějaký sport nebo cvičíš? A kolik toho tak denně nachodíš?
Já cvičím 4-5x týdně intervaly na cca půl hodinky a denně chodím min. 3/4 hodiny až hodinu a někdy i 2-3 hodiny. Těch 2000 je pak pro mě akorát. Možná kdybys zařadila nějaký pohyb navíc v nepostní dny?
Mám štěstí, že mojí malou hrozně baví, když cvičím. Dokonce některé cviky dělá se mnou nebo na mě vykukuje zpoza gauče apod., ale ona je zvyklá odmala, já začala s cvičením hned od jejích tak 2 měsíců, nejprv pomalou poporodní jógou, postupně intervaly na 10 minut a teď už cvičim normální náročnější intervaly s 3kg činkami.

3 Lyre Lyre | Web | 30. března 2018 v 10:50 | Reagovat

Možná prostě jen chce chvíli, aby si tělo uvědomilo, že nebude trpět hlady a neukládalo si. :) To bude určitě v pohodě.
Nebo můžeš zkusit přidat v nepostní dny víc pohybu, to nikdy neuškodí, třeba se potřebuješ jen vybít! :)

4 Loretta Loretta | E-mail | Web | 30. března 2018 v 17:18 | Reagovat

Slyšela jsem, že optimální váhový úbytek při zdravém hubnutí je 0,5 - 1 kg za týden. Jestli dobře počítám, tak dietu držíš druhý týden a zhubla jsi skoro kilo. Třeba se Tvoje tělo potřebuje přizpůsobit novému režimu, možná se bojí, že o své "zásoby" přijde moc rychle, zvláště máš-li dítě ;)
Držím palečky, ať se Ti daří! Drž se <3

5 Loretta Loretta | E-mail | Web | 30. března 2018 v 17:20 | Reagovat

Jinak jsem se taky pustila do diety 5:2 a jsem zvědavá, co mi přinese :D
Nechceš spřátelit? ;)

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama